Alla inlägg under oktober 2014

Av Monika J - 2 oktober 2014 03:04

Jag vet väl inte riktigt när jag la upp bilder sist.. Eller skrev något. Fan vad dålig jag är haha. Jag har de senaste två månaderna eller något börjat ny termin, blivit klar mes de första två och har en ny grupp! Jag har klippt av mitt hår och färgat det. Jag har varit i Victoria och snart ska jag till Revelstoke igen

Jag och valpen Hermia i Victoria

Jag och Allyson besökte ett litet zoo med coolaste getterna, så jag tog en selfie!

Allyson visade mig coolaste bokhandeln!! BÖCKER ÖVERALLT. HEAVEN

Hon tog mig till museet i Victoria

Hon tog mig till hennes favoritplats i Comox

Någon hade en veloceraptor i sin trädgård

Vi besökte Courtany Falls

Vackraste skogen jag sett

Hittade lite fler söta bilder med getterna som jag tycker är värda tt lägga upp hähää

Viking utställning på museet i Victoria. Jag i mitt esse

Uss i bakgrunden !!

Cathedral Grove forest

Vancouver by night och Jared som hatar höjder och broar

Trevlig get together hos Mattias! Med Brittany

Klippte mig

Klättrade uppför jävla Grouse Mountain med Jared och Eddie, tog mig två timmar och för dom bara en men skitsamma I DID IT. Väl uppe fick jag belöning träffa en riktig uggla woooooh

GAME OF THRONES EXHIBIT

Hade en superbra dag med Jared på PNE och Playland (nöjespark)

Presentation


Nu börjar mitt äventyr och nya liv i Vancouver där nörden i mig blomstrar på min nya skola Vancouver Film School - *happydance*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards