Alla inlägg under juli 2014

Av Monika J - 6 juli 2014 21:50

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Pojkarna vid sitt gamla hus i Cranbrook

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Jävla monster truck som tracys son köpt (som vi bodde hos)

[Bild]

Brudgum Luke och best man på middagen dagen före bröllopet

[Bild]

Bröllopsdags!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Jag är inte mycket för kristna sånger men den här var faktiskt fin

[Bild]

Jared och Maid of Honor Becca

[Bild]

Det var roligt att klä upp sig för en gångs skull faktiskt haha

[Bild]

[Bild]

De hade ett bord med godis och special designade godispåsar - epic!

[Bild]

[Bild]

Matthew lyckade roa mig då Jared satt bredvid brudparet!

[Bild]

Jared höll sitt tal -

[Bild]

Det roliga med detta är tt jag under hela veckan i Revelstoke pratat med Tony om Kubb - och så hittar vi ett på bröllopet i Cranbrook :D

Av Monika J - 6 juli 2014 21:49

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Pojkarna vid sitt gamla hus i Cranbrook

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Jävla monster truck som tracys son köpt (som vi bodde hos)

[Bild]

Brudgum Luke och best man på middagen dagen före bröllopet

[Bild]

Bröllopsdags!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Jag är inte mycket för kristna sånger men den här var faktiskt fin

[Bild]

Jared och Maid of Honor Becca

[Bild]

Det var roligt att klä upp sig för en gångs skull faktiskt haha

[Bild]

[Bild]

De hade ett bord med godis och special designade godispåsar - epic!

[Bild]

[Bild]

Matthew lyckade roa mig då Jared satt bredvid brudparet!

[Bild]

Jared höll sitt tal -

[Bild]

Det roliga med detta är tt jag under hela veckan i Revelstoke pratat med Tony om Kubb - och så hittar vi ett på bröllopet i Cranbrook :D

Av Monika J - 6 juli 2014 21:13

Hälften här, hälften i nästa inlägg

Påväg till Revelstoke från Vancouver

Te med skummad mjölk, pannkakor med maple syrup, bacon, banan och kiwi!

Hajk!

Wing Monday! Restaurangen med chickenwings och fantastisk utsikt

Tony och Sandra

Min reaktion mot kanadensiska myggbett..

Canada Day! Matthew och jag

Regnar i bergen <3

Påväg till Cranbrook

Jord ekorre!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

En bild från vår hajk som jag glömde lägga upp tidigare hahah

[Bild]

I Cranbrook!

[Bild]

[Bild]

Fortsätter med mer bilder i nästa inlägg, utfall att mitt 3G försvinner

Presentation


Nu börjar mitt äventyr och nya liv i Vancouver där nörden i mig blomstrar på min nya skola Vancouver Film School - *happydance*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards