Direktlänk till inlägg 1 augusti 2014

En månad

Av Monika J - 1 augusti 2014 08:25

Så atteh... Livet är hektiskt och det är inte bra att sitta för mycket framför datorn!! Men Juli var full rulle. Revelstoke och cranbrooke för bröllop och sen besök av mamma lilla från Sverige och snart slutet av min andra termin. Det är en tredjedel av mitt program. Tiden går så fortnocj jag är rädd att jag inte tar vara på den som jag borde. Jag går till skolan - ger allt och har sedan antingen rep med scenpartner eller liknande eller gym och sen går jag och lägger mig. Jag borde kanske göra ett i lägg varje vecka.. Försöka iallafall. Bilder känns bra. De talar mycket för sig själva :)

Table read för första Camera 2 ! Jag är kriminaltekniker

Denna man sitter ofta på Granville Street och leker med sina duvor

För den är vacker.

Mamsen kom med presenter och kärlek

Vi åkte på val safari!

Kläder av det bästa förstås

Vi besökte ett konstgalleri

Visade mamma en av våra studios på skolan på animerings campuset

Mamma i Stanley Park

Häst och vagn sightseeing!

Sometimes school is hard.

Fina bilar i Vancouver - en transformers älskares dröm mahaha

Åt middag med mamma i ett torn så att detta var vår utsikt!

Vandrade runt i Pacific Centre med Allyson en fredag och hade kul inne på Sephora (kosmetika)

Spenderade kvällen hos Camille och detta är fönstret i hennes vardagsrum...

Det var en väldigt trevlig kväll!

Denna bild måste in för att jag hittade en krabb/räkna sushi som jag älskade!!!

Ibland smyger Brittany ut genom sitt fönster för att använda en dörr är så överskattat

704! Vårt klassrum där Matthew Lillard håller till när han är hör. Där vi har våra föreställningar och presentationer ickså

När movement class blir inställd så värmen man upp efter lite kel :D

Diego and Allyson

Camera class 2 och jag är boom operator

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika J - 28 januari 2016 06:27

Hurl. (kräkreflex i action - svindlande genom tid och liv)   Vart ska jag ens börja. VIlken jävla cirkus mitt liv det senaste året varit. Jag vet inte hur jag skaa identifiera eller känna igen mina relationer till folk eller mig själv, beslut jag...

Av Monika J - 26 mars 2015 18:30

Jaha nu är Mars snart slut. Jag har en enkel biljett hem I mitten av maj och sommarjobb som väntar på mig. Jag saknar er i Sverige, jag gör verkligen det. Jag saknar svensk tacos och pizza från Vaggeryd. Jag saknar min mamma och min lilla Sasha. Vårt...

Av Monika J - 2 mars 2015 09:42

Så att jag är sämst på att uppdatera. Konstaterat ja. Jag ska nu dra allt i en väldigt kort sammanfattning. Jag är nu på min sista termin hör på Vancouver Film School och det betyder två månader kvar. Jag är peppad och jag är något skraj. Termin ...

Av Monika J - 2 oktober 2014 03:04

Jag vet väl inte riktigt när jag la upp bilder sist.. Eller skrev något. Fan vad dålig jag är haha. Jag har de senaste två månaderna eller något börjat ny termin, blivit klar mes de första två och har en ny grupp! Jag har klippt av mitt hår och färga...

Av Monika J - 4 augusti 2014 06:18

Så nu fortsätter min lilla tillbakablick av Juli! Vi fick äntligen vår grill och Jared inviger den! Jag pluggar retorik - inte min favorit En bild av mig i Audition - Jim filmade oss utan att vi visste det För att Jarret hittade vatten på kart...

Presentation


Nu börjar mitt äventyr och nya liv i Vancouver där nörden i mig blomstrar på min nya skola Vancouver Film School - *happydance*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards