Direktlänk till inlägg 6 juli 2014

Mer bilder

Av Monika J - 6 juli 2014 21:49

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Pojkarna vid sitt gamla hus i Cranbrook

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Jävla monster truck som tracys son köpt (som vi bodde hos)

[Bild]

Brudgum Luke och best man på middagen dagen före bröllopet

[Bild]

Bröllopsdags!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Jag är inte mycket för kristna sånger men den här var faktiskt fin

[Bild]

Jared och Maid of Honor Becca

[Bild]

Det var roligt att klä upp sig för en gångs skull faktiskt haha

[Bild]

[Bild]

De hade ett bord med godis och special designade godispåsar - epic!

[Bild]

[Bild]

Matthew lyckade roa mig då Jared satt bredvid brudparet!

[Bild]

Jared höll sitt tal -

[Bild]

Det roliga med detta är tt jag under hela veckan i Revelstoke pratat med Tony om Kubb - och så hittar vi ett på bröllopet i Cranbrook :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monika J - 28 januari 2016 06:27

Hurl. (kräkreflex i action - svindlande genom tid och liv)   Vart ska jag ens börja. VIlken jävla cirkus mitt liv det senaste året varit. Jag vet inte hur jag skaa identifiera eller känna igen mina relationer till folk eller mig själv, beslut jag...

Av Monika J - 26 mars 2015 18:30

Jaha nu är Mars snart slut. Jag har en enkel biljett hem I mitten av maj och sommarjobb som väntar på mig. Jag saknar er i Sverige, jag gör verkligen det. Jag saknar svensk tacos och pizza från Vaggeryd. Jag saknar min mamma och min lilla Sasha. Vårt...

Av Monika J - 2 mars 2015 09:42

Så att jag är sämst på att uppdatera. Konstaterat ja. Jag ska nu dra allt i en väldigt kort sammanfattning. Jag är nu på min sista termin hör på Vancouver Film School och det betyder två månader kvar. Jag är peppad och jag är något skraj. Termin ...

Av Monika J - 2 oktober 2014 03:04

Jag vet väl inte riktigt när jag la upp bilder sist.. Eller skrev något. Fan vad dålig jag är haha. Jag har de senaste två månaderna eller något börjat ny termin, blivit klar mes de första två och har en ny grupp! Jag har klippt av mitt hår och färga...

Av Monika J - 4 augusti 2014 06:18

Så nu fortsätter min lilla tillbakablick av Juli! Vi fick äntligen vår grill och Jared inviger den! Jag pluggar retorik - inte min favorit En bild av mig i Audition - Jim filmade oss utan att vi visste det För att Jarret hittade vatten på kart...

Presentation


Nu börjar mitt äventyr och nya liv i Vancouver där nörden i mig blomstrar på min nya skola Vancouver Film School - *happydance*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards